Klantenservice

Garantie

Heart & Home doet er alles aan om een goed product te leveren. Uiteraard kan het altijd voorkomen dat het product niet voldoet aan de gestelde eisen, defect is of onvolledig in samenstelling.

Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken we je direct na ontvangst van de goederen, doch uiterlijk 14 dagen, contact met ons op te nemen. We kunnen je vragen foto’s te maken en ons toe te sturen en/of het product te retourneren.

Deze garantiebepaling geldt niet voor klachten die te maken hebben met verzending en bepaling, zie hiervoor ook verzenden.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze winkel

Heart & Home Rotterdam
Nieuwe Binnenweg 197a
3021 GA Rotterdam
   010 - 237 28 14